Voor alle voorstellingen dit seizoen kunt u kaarten kopen. Het kopen van kaarten kan online via deze website of aan de kassa (enkel geopend op voorstellingsavonden). Telefonisch of per email kaarten reserveren is niet mogelijk. Heeft u vragen over gedane kaartaankopen? Dan adviseren we u om telefonisch contact op te nemen via 026-4463554 (dinsdag t/m vrijdag tussen 10:00-16:00) of via mail: administratie@posttheater.nl.

Let op: bij wijzigingen in het programma, zoals een annulering of verplaatsing, worden kaartkopers vanzelfsprekend op de hoogte gebracht. Dit doen we voornamelijk via mail, zorg dan ook dat u het mailadres info@posttheater.nl toevoegt aan uw adresboek om te voorkomen dat voor u belangrijke informatie in de spamfolder beland.

Ook kunt u bij ons terecht voor een Posttheater Cadeaubon. Het kopen van cadeaubonnen kan aan de kassa op voorstellingsavonden of informeer per email naar de overige mogelijkheden.

Kassaverkoop

Op voorstellingsavonden kunt u aan de kassa van het Posttheater van 19.30 uur tot 20.15 uur kaarten kopen voor de voorstellingen. U kunt met pinpas of met een PODIUM Cadeaukaart, Posttheater Cadeaubon of MCA-Card (Mantelzorg Compliment Arnhem) betalen. Vanaf 2017 hanteren wij Cashless betalen in onze Foyer. Cashless betalen is betalen zonder contant geld. Snel, gemakkelijk en veilig! Let op, wij accepteren geen credit cards.

Administratiekosten

Per kaart betaalt u € 1,25 aan administratiekosten. Koopt u kaarten aan de kassa, dan betaalt u deze administratiekosten niet.

Podium of Posttheater Cadeaukaart

Met de PODIUM Cadeaukaart (voorheen Theater & Concertbon) of Posttheater Cadeaubon kunt u betalen aan de kassa. Koopt u kaarten online? Dan dient u in eerste instantie de kosten via iDeal te betalen. Op de avond van de voorstelling krijgt u aan de kassa de kosten van de kaartjes contant retour. Let op: u krijgt geen geld retour op het restant van een (papieren) Theater & Concertbon.
Let op: wij zijn géén acceptant van de Nationale Kunst & Cultuur Cadeaukaart.

Portemonneeloze Pauze

Om wachttijden in de pauze te voorkomen werkt het Posttheater met een portemonneeloze pauze. In de pauze staan fris, bier en wijn voor u klaar. Bij voorstellingen zonder pauze kunt u het drankje na de voorstelling nuttigen.

Wachtlijst

Is uw favoriete voorstelling al uitverkocht? Mail naar administratie@posttheater.nl en wij plaatsen u vrijblijvend op een wachtijst. Indien er kaarten vrijkomen, nemen wij contact op met de personen op de wachtlijst (op volgorde van binnenkomst). Hoort u niets van ons, dan is er helaas ook niets beschikbaar.

Regels kaartverkoop

Om onaangename verrassingen zoveel mogelijk te voorkomen, volgen hier de regels van het Posttheater:

  • Gekochte kaarten kunnen niet worden geretourneerd. Wel kunnen kaarten tot twee dagen voor aanvang van de voorstelling worden omgezet naar een andere voorstelling in hetzelfde theaterseizoen. Hiervoor brengen wij €3,- aan wijzigingskosten per bestelling in rekening.
  • Indien een voorstelling onverhoopt niet doorgaat, ontvangt u een tegoedbon. Deze kan worden ingewisseld voor een andere voorstelling, dit tegoed is onbeperkt geldig (incl. bespreek c.q. administratiekosten). In alle overige gevallen worden de bespreek c.q. administratiekosten niet geretourneerd.
  • Laatkomers kunnen niet altijd worden toegelaten.
  • Roken is niet toegestaan. Het Posttheater is een rookvrij gebouw.
  • Fotograferen en filmen in de zaal is verboden.
  • Mobiele telefoons in de zaal graag uitzetten alstublieft.
  • In de zaal mogen geen consumpties worden meegenomen en genuttigd.

Let op: Komt u met een groep > 10 personen? Neemt u dan contact op via administratie@posttheater.nl.

Bezoekersvoorwaarden

Op ieder bezoek aan het Posttheater zijn de Algemene bezoekersvoorwaarden van de VSCD van toepassing, gedeponeerd bij de Rechtbank in Amsterdam onder nummer 108/ 2011. Ter inzage bij de kassa of hier te downloaden:

Algemene_bezoekersvoorwaarden_VSCD_juli_2012